Wydatki przedsiębiorstw na promocję w sieci coraz większe.

Firmy coraz więcej przekazują na reklamę w internecie. Eksperci zawracają uwagę na to, że mogą to być fundusze niewłaściwie wydane, gdyż razem ze wzrostem wielkości kampanii, wzrasta zdenerwowanie odbiorców reklamami. Przez to, że reklamy są za bardzo agresywne, irytują, i dają relatywnie słabą efektywność Mimo to firmy coraz mocniej stawiają na reklamowanie się w globalnej sieci. Blisko 80% kierujących budżetami na promocję chce powiększyć nakłady na promocję w internecie kosztem tradycyjnych kanałów. Dobrze zaplanowana reklama powinna być dostosowana do potencjalnego odbiorcy, bez względu na jej formą. Ciągle rosną inwestycje reklamowe głównie sektora farmaceutycznego. Dla całego rynku UE prognozowany jest zrównoważony wzrost.

Fundatorem powyższego newsa była agencja social media hotchili.pl, posiadająca w ofercie aplikacje na facebooka oraz tworzenie stron internetowych.